Tehnološke inovacije u skladu sa potrebama korisnika
Prema kompaniji vivo, tržište pametnih telefona više nije definisano samo hardverskim karateristikama i osnovnim specifikacijama. Budućnost pametnih telefona zavisiće od inovacija usmerenih ka glavnim tehnologijama i unapređenju korisničkog iskustva. Ova vizija je u srcu strategije kompanije vivo koja se istakla na tržištu pametnih telefona sa samostalno razvijenim čipovima i inovativnim funkcijama u okviru Android operativnog sistema.
Na razvijenom tržištu pametnih telefona, brendovi moraju sve više da se takmiče kako bi uspeli i brendovi sa inovativnom tehnologijom će imati zagarantovanu vodeću poziciju na tržištu. Jedan takav primer je vivo X80 Pro sa svojim inovativnim karakteristikama, kao što je gimbal stabilizacija. Zahtevni korisnici sve više prihvataju vivo pametne telefone, uživajući u izvanrednom iskustvu koje pružaju prilagođeni čipovi za obradu fotografije, pametni dodaci Android operativnom sistemu i druge inovacije orijentisane na korisnike.
vivo strateški fokus na inovacijama u glavnim tehnologijama počiva na uverenju da su osnovne specifikacije i čisti hardverski parametri postali manje važni za besprekorna korisnička iskustva. Konkretno, vivo se fokusira na prilagođeni razvoj hardvera i softvera, kako bi optimizovao osnovne aplikacije i ključne scenarije korišćenja.
Ovaj strateški pristup vidi se kroz samostalno razvijene vivo čipove koji su rezultat nezavisnih i zajedničkih istraživačkih programa. Oni su kreirani da podrže viziju kompanije vivo za izvanrednim mobilnim fotografijama, nesmetanim radom, dizajnom i performansama, i već su pomogli da se postigne uspeh na tržištu. Na primer, konkurentska prednost vivo samostalno razvijenog čipa za fotografiju V1 jeste ta da je omogućila izuzetne karakteristike i performanse vodećih proizvoda kao što je X80 serija. vivo nastavlja da ulaže u ovu oblast tako što je udesetostručio svoj tim za razvoj čipova tokom poslednjih godina, a sledeća generacija čipova V-serije je debitovala u X90 seriji, koja je nedavno predstavljena na kineskom tržištu. Pored toga, vivo i kompanija ZEISS blisko sarađuju na razvoju sistema kamera vodećih vivo uređaja. Ovo uključuje kreiranje i razvoj prototipa sočiva novog dizajna putem „digitalnih blizanaca“ – tehnika koju je razvio ZEISS za dizajniranje vrhunskih foto i bioskopskih objektiva. Novi vivo dizajn sočiva modelovan je virtuelno kako bi se precizno simulirale i testirale performanse, obezbeđujući brzu izradu prototipa i usavršavanje novih sistema kamera.
Drugi strateški fokus kompanije vivo je transformacija osnovne arhitekture koju je kompanija postigla značajnim ulaganjem u razvoj jakog vivo tima za proizvodnju operativnog sistema koji čini 3.000 zaposlenih, od preko 13.000 zaposlenih koji rade u vivo centrima za istraživanje i razvoj, sa ciljem da se transformiše korisničko iskustvo kroz temeljno prilagođavanje operativnih sistema. Sa svojim operativnim sistemom Funtouch OS13, vivo transformiše Android 13 iskustvo kako bi optimizovao računarstvo, skladištenje i ekran i obezbedio unapređeno upravljanje napajanjem i pametno hlađenje.
Optimizacija glavnih tehnologija može da minimizira zavisnost od hardvera, na primer, prethodno rešenje za prevazilaženje nedovoljnog protoka memorije na Androidu bilo je samo nadogradnja RAM kapaciteta. Međutim, što je operacija naprednija, to je veća potrošnja energije, a problem sa toplotom je ozbiljniji, što dovodi do novih nerešivih dilema. Kao odgovor, vivo je uložio u transformaciju svoje osnovne arhitekture OS. Ovo razmišljanje je proizvelo inovacije kao što je vivo unapređena proširena RAM 3.0 funkcija, koja koristi mašinsko učenje i AI tehnologiju za neprimetno poboljšanje performansi multitaskinga i igara tako što se prostor za skladištenje koristi da dopuni fizičku RAM za neometano korisničko iskustvo.
Konačno, za vivo, inovacije u tehnologiji će postati sve transparentnije za korisnika. Pametni telefon u budućnosti će odražavati život i želje potrošača, a specifikacije će postati sekundarne u odnosu na to koliko dobro tehnologija odgovara na stvarne potrebe korisnika.