Inspirišemo, povezujemo se i donosimo inovacije – Xiaomi slavi žene u tehnici
Povodom Međunarodnog dana žena, Xiaomi International je pripremio video o ženama u svetu tehnologije, koji ima za cilj da, kroz predstavljanje tri žene na značajnim pozicijama u kompaniji, inspiriše, osnaži i poveže ljude širom sveta i da oda priznanje svim ženama koje su doprinele značajnim inovacijama u industriji. Video snimak prenosi ključnu poruku svima koji počinju karijeru u ovoj industriji da rade na ostvarivanju svojih cijeva, veruju u sebe i uvek se trude da pomere lične granice, kao i da da imaju samopouzdanje i da se kontinuirano trude da postanu najbolja verzija sebe.
Pioniri u industriji zahvaljujući viziji
Često se zanemaruje uloga uzora i vizionara koji mogu osnažiti pojedince u oblastima poput nauke, tehnologije, inženjerstva, matematike(STEM) i tehnologije. Namera koju ima Xiaomi jeste da pomeri granice u tehnologiji, što je i opisala Yi Yan, generalna direktorka regionalnog sedišta u Šangaju. „Cilj nam je da omogućimo svima na svetu da uživaju u boljem životu kroz inovativne tehnologije. Ova misija nas pokreće da radimo zajedno na stvaranju boljeg sveta” istakla je Yan.
Ovo stanovište koje promoviše jednakost i inkluziju duboko je usađeno u vrednosti kompanije, a kako Yi Yan objašnjava, organizaciona struktura pruža više mogućnosti da žene iskoriste svoje mogućnosti kroz saradnju sa svojim kolegama. Na pitanje šta stvara povoljno okruženje za žene u industriji, Yi Yan smatra da je važno ponuditi okruženje podrške za sve faze karijere, kao ključ za podsticanje kreativnosti, a samim tim i podsticanje mogućnosti za profesionalni rast. „Verujem da su timski rad i prijateljski odnosi među kolegama sastavni deo korporativnog upravljanja“, navela je, napominjući da su te dve stvari kreiraju dobro okruženje koje omogućava edukaciju i razvoj svih podjednako.
Neiscrpna kreativnost
Pored zajedničke vizije, Xiaomi je takođe poznat po tome što je posvećen stvaranju progresivnog, dinamičnog i podsticajnog okruženja za sve. Chen Lu, Senior direktorka ekosistema proizvoda, sugeriše da je ova kultura koju je Xiaomi izgradio rezultat velikog broja talentovanih pojedinacau kompaniji.
„Xiaomi privlači vrhunske talente iz ove industrije, usled čega sam okružena raznolikim mišljenjima i idejama. Ovo mi omogućava da sagledam probleme iz različitih perspektiva i dođem do najboljeg rešenja. Na primer, naši inženjeri će razmotriti stvari koje sama nikada nisam“, rekla je ona. Kao dizajner pakovanja, Chen Lu opisuje kako je tehnologija oblast u kojoj ima priliku da sarađuje sa najširim spektrom ljudi, odakle crpi inspiraciju, navodeći to kao „prednost različitosti u mišljenju”.
Još jedna progresivna misao kojom se Xiaomi vodi jeste rušenje okvira kreativnosti u industriji. Chen Lu je to iskusila kada se radi o dizajnu proizvoda i pakovanja. „Pre nego što sam se pridružila Xiaomi timu, nisam imala potpunu sliku kreativnosti u industriji. Mislila sam da je kreativnost dolazi do izražaja kada se radi o stvaranju novih vizuelnih identiteta. Tokom rada u kompaniji Xiaomi sam shvatila da kreativnost obuhvata rešavanje praktičnih problema, stvaranje novih proizvioda za korisnike i korišćenje dizajnerskih rešenja kako bi se poboljšao svakodnevni život ljudi“, rekla je ona.
Pokretač uspeha
Abi Go, portparol i predstavnica kompanije Xiaomi International veruje da postoji rastuća potreba za inkluzivnim i transformativnim načinom razmišljanja u tehnologiji, navodeći da su istrajnost i strast ono čemu se najviše divi kod žena u industriji.
Abi ističe kako se odrastajući susrela se sa kulturom koja je na žene gledala kao na nedovoljno sposobne za rad u tech industriji, ali u stvarnosti, mnoge žene su strastvene prema tehnologiji i uređajima. Ona je dodala da je svet je pun talentovanih žena za ovu oblast.
Kao lider u industriji, Xiaomi pruža platformu za negovanje mnogih mladih talenata, a holistički i inkluzivan pristup radu je ključ njegovog uspeha. Ovo znači posedovanje jake empatije i razumevanje gledišta drugih. Abi ovaj koncept opisuje kao najvažniji, posebno u fazi razvoja proizvoda gde stalno komuniciramo i stavljamo se u „cipele“ naših korisnika, na primer korisnicima stalno šaljemo odgovore na ideje kako zajedno da bolje razvijemo proizvod. Što se tiče marketinga, nastojimo da tehnološki žargon pojednostavimo kako bi svi naši korisnici mogli da razumeju pojmove koje navodimo.