SMARTPOINT ADRIA u top 3 agencije za digitalni marketing u Srbiji
Agencija smartpoint adria zauzela je visoko 3. mesto na listi agencija za digitalni marketing u Srbiji prema rastu poslovnog prihoda i neto dobiti u 2023, pokazuje Agency Report, studija koju Marketing mreža sprovodi poslednjih osam godina.
Tokom prethodne godine, agencija smartpoint adria popela se za jedno mesto na rang listi u odnosu na 2022. godinu, zabeleživši rast poslovnog prihoda od 5,41%, rast neto dobiti od 6,27%, dok je sam tim agencije uvećan za 8,11%.
“Izuzetno sam ponosan na ovaj uspeh, naročito zato što on nije došao slučajno ili “preko noći”, već je rezultat predanog rada našeg tima, strateških inovacija i posvećenosti kvalitetu usluga koje pružamo našim klijentima. U narednom periodu, nastavićemo sa istraživanjem i razvojem rešenja baziranih na veštačkoj inteligenciji za koja smatramo da će biti game changer u našoj industriji”, izjavio je Milivoj Đorđić, General Manager agencije smartpoint za Adria region.
Po prvi put od kada Marketing mreža sprovodi Agency Report studiju, grupacija agencija za digitalni marketing u Srbiji beleži pad po svim finansijskim parametrima. Čak 35 agencija zabeležilo je pad poslovnih prihoda u 2023. godini, a njih 58 i pad neto dobiti. Uprkos konstantnom rastu ulaganja u digitalno oglašavanje na tržištu Srbije, dokaz da se digitalne agencije u našoj zemlji i dalje nalaze pod pritiskom inflacije i krize jeste i mali broj novootvorenih agencija u 2023, kao i pad broja zaposlenih, navodi se u istraživanju Marketing mreže.
“U svetu digitalnog marketinga, gde se trendovi i tehnologije brzo menjaju, uspeli smo da ostanemo ispred konkurencije zahvaljujući fleksibilnosti, kreativnosti i sposobnosti da ponudimo efikasna rešenja koja su prilagođena potrebama naših klijenata”, ističe Marko Anđelković, Digital Team Lead agencije smartpoint adria.
Inače, ukupan poslovni prihod agencija za digitalni marketing u 2023. niži je za 41,69%, a neto dobit opala je za 53,52%. Broj zaposlenih u agencijama za digitalni marketing manji je za 2,34% u odnosu na 2022, rezultati su Agency Report studije za 2023. godinu.