AOC-ova kancelarijska linija sada nudi monitore za održiva preduzeća sa sertifikatom TCO 9. generacije
Stručnjak za monitore AOC s ponosom objavljuje da postaje jedan od prvih proizvođača monitora koji je dobio sertifikat TCO 9. generacije. Sertifikat TCO 9. generacije za monitore objavljen je tek nedavno, 1. decembra 2021., a AOC s 34 monitora kojima je dodeljena ta oznaka ima treći najveći portfolio modela sa sertifikatom TCO na tržištu. U rasponu od 22 do 34 inča, AOC-ovi modeli sertifikovani TCO-om 9. generacije nude rezolucije od Full HD do 4K, omogućujući korisnicima s različitim zahtevima da izaberu održivost u pogledu monitora.
Sertifikat TCO 9. generacije dodeljuje se proizvodima koji su dokazano proizvedeni na društveno odgovoran način, uključujući odgovornost i transparentnost lanca snabdevanja i upravljanje protivkonkurencijskim merama, kao i da odgovorno koriste dobijene minerale i pažljivo upravljaju prerađenim hemikalijama.
U današnjem svetu održivost je jedan od primarnih izazova s kojima se suočavaju svi sektori, uključujući i IT proizvode. Put do istinske održivosti trajno je poboljšanje usmereno na mnoge aspekte, uključujući društveno i ekološki odgovornu proizvodnju, integraciju kružnih poslovnih modela i produženje životnog veka IT proizvoda i smanjenje e-otpada.
U 2021. AOC je na različite načine pokazao svoju predanost održivoj planeti. U februaru su AOC-ove kancelarije u Amsterdamu preuređene i dobile sertifikat ISO 50001 prema evropskoj direktivi o energetskoj efikasnosti (EED). ISO 50001 ima za cilj da mapira tokove energije i odredi potencijalnu uštedu. AOC je takođe prošao spoljnu proveru ISO 14001 koja utvrđuje zahteve za sistem upravljanja okolinom. AOC je definisao dizajn proizvoda s efikasnim resursima, koristeći manje stiropora, plastike i mastila. Ove godine AOC je nastavio da se fokusira na društvenu odgovornost objavljujući politiku ljudskih prava za celu komaniju s TPV-om i podržavajući dobrotvorne organizacije posvećene gejmingu, kao što je dobrotvorna organizacija SpecialEffect u Velikoj Britaniji.
Trenutna AOC-ova B2B postava usmerena je na širok spektar profesionalnih korisnika. U rasponu od prenosnog monitora osetljivog na dodir od 15,6 inča do ultraširokih veličina monitora od 34 inča, rezolucije od Full HD do 4K, portfolio pokriva različite potrebe – od osnovnih monitora do mašina za produktivnost s ugrađenim opcijama USB-C povezivanja. Za održiva preduzeća kojima je cilj da smanje emisiju ugljen dioksida AOC-ovi komputerski monitori s sertifikatom TCO 9. generacije biće odličan izbor.
„Želimo da zahvalimo TCO Developmentu na pokretanju ove nove TCO sertifikacije 9. generacije, koja dodatno podstiče proizvođače poput nas da na tržištu ponude još zelenije proizvode. Zajedno s razvojem TCO-a, podići ćemo nivo održivosti i kružne ekonomije na viši nivo“, izjavio je Kevin Yang, tehnički direktor proizvoda i usklađenosti za Evropu, CIS & Rusiju za AOC i MMD.
Osnovan 1992. godine, sertifikat TCO je treća strana, globalna potvrda održivosti za IT proizvode (prema ISO 14024), nezavisna o IT industriji i kupcima, a razvila ju je organizacija TCO Development.
Kada korisnici kupuju proizvode s sertificikovanom 9. generacijom TCO-a, mogu biti sigurni da proizvod koji su kupili zadovoljava sve stroge kriterijume koji podstiču društvenu i ekološku odgovornost tokom životnog ciklusa. U 9. generaciji poboljšani su kriterijumi za borbu protiv korupcije i nabavku minerala, proširuju se sigurnosne alternative opasnim tvarima i nameću se ambiciozniji kriterijumi za kružnu ekonomiju. Osim toga, dodati su novi pokazatelji uspešnosti održivosti (SPIs), kako bi se kupcima pomoglo da budu informisani prilikom donošenja odluke o održivosti proizvoda.
Potpuni popis uslova i zahteva koje je potrebno ispuniti kao i dodatne definicije i pojašnjenja mogu se istražiti u dokumentaciji o sertifikatu TCO 9. generacije.
U ovim izazovnim i turbulentnim vremenima s kojima se svet trenutno suočava, AOC je izuzetno ponosan na ovo postignuće. Uvođenjem tako velikog broja visokoodrživih proizvoda na tržište AOC ima pozitivan uticaj na okolinu i društvo kao proizvođač te istovremeno omogućuje kupcima da donesu bolji i zeleniji izbor.